مجتمع آموزش برق و الکترونیک فنی سازان

ساخت وبلاگ

آموزش تعمیرات برد های الکترونیکی ( محیط کلاس – مطالب دوره) 

به طور کلی رایج ترین و متداول ترین برد الکترونیکی جهت آموزش تعمیرات در سراسر جهان شامل زیر می باشند: • آموزش برد لوازم خانگی •آموزش برد صنعتی • آموزش برد کامپیوتر، موبایل و… • برد انواع سیستم حفاظتی

۱٫ تعمیرات  برد لوازم خانگی

لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی، یخچال، کولر، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و… بوده که هر کدام دارای برد الکترونیکی مخصوص به خود هستند. آموزش تعمیرات مدار الکترونیک لوازم خانگی بسیار ساده بوده و افراد در یک دوره کوتاه مدت مهارت لازم برای تعمیرات برد لوازم خانگی را به دست خواهند آورد.

۲٫ تعمیرات برد صنعتی

تجهیزات و لوازم صنعتی شامل ماشین آلات، دستگاه جوش، دستگاه خشک کن، انواع چرثقیل، اینورتر، ژنراتور ها، تجهیزات پزشکی و… هستند. تعمیرات برد صنعتی نسبت به برد خانگی کمی سخت تر است و لازم است تا تعمیرات کاران مهارت بیشتری را کسب کنند. عیب یابی و تست قطعات در مدار صنعتی با تجهیزات مخصوص به آن ها انجام خواهد شد. آموزش تعمیرات برد الکترونیک صنعتی بسیار تخصصی بوده و به اساتید مجرب و بسیار باتجربه ای نیز نیاز دارد.

۳٫ تعمیرات  برد کامپیوتر، موبایل و...

لوازم دیجیتال شامل کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ، تبلت، ماشین اداری نظیر پرینتر و دستگاه اسکنر و… هستند که دارای مدار مخصوصی می باشند. برد الکترونیک موجود در کامپیوتر ها و تلفن همراه هوشمند تحت عنوان مادربرد شناخته می شوند. قطعات بسیار زیادی نظیر CPU بر روی آن ها نصب می شود و به همین دلیل تعمیرات آن ها بسیار حساس تر بوده و در صورت مرتکب شدن هر گونه اشتباه در تعمیرات آن ها امکان از کار افتادن دیگر قطعات نیز وجود خواهد داشت. آموزش تعمیرات تجهیزات دیجیتال به صورت فراگیر توسط تعمیرات کاران و آموزشگاه فنی و حرفه ای ارائه می شود.

مجتمع آموزش برق و الکترونیک فنی سازان ...
ما را در سایت مجتمع آموزش برق و الکترونیک فنی سازان دنبال می کنید

برچسب : آموزش تعمیرات برد, نویسنده : مژده حسنی fannisazan بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 13:57

 

نصب پنهان دوربین مداربسته

نصب دوربین های امنیتی در فضای باز یک راه عالی برای نگه داشتن چشم در اموال خود است، اگر یک خطر وجود دارد کسی دوربین ها را از بین می برد یا آسیب می زند، ممکن است بخواهید آنها را پنهان کنید. خوشبختانه انواع مختلفی از محصولات و روش هایی وجود دارد که می توانید ظاهر دوربین های خود را پنهان کنید.

پنهان کردن دوربین

دوربین خود را در داخل خانه ی پرنده پر کنید. دوربین امنیتی خود را لمس کنید تا لنز از جلو بازوی کوچک در جلوی خانه یا فیدر جلو بیفتد.

فیدر یا خانه را در مسیری که میخواهید نظارت کنید، بگذارید.

نصب پنهان دوربین مداربسته

دوربین خود را در بوته یا درخت مخفی کنید. برگ های ضخیم و درختچه می توانند ظاهر یک دوربین امنیتی را پنهان کنند. دوربین خود را در درون بوته یا درخت قرار دهید و فید ویدیو را بررسی کنید تا مطمئن شوید که لنز مبهم نیست.

نصب پنهان دوربین مداربسته

شما همچنین می توانید دوربین را در داخل یک گلدان خاک رس قرار دهید.

دوربین را به داخل جسم با نوار الکتریکی وصل کنید تا آن را در محل نگه دارید.

دوربین ها طوری طراحی شده اند که بسیار سبک هستند. بعضی از دوربین ها که مانند چیزهای دیگر مانند نور یا زنگ درب نگاه می کنند. به دنبال چراغ های امنیتی یا چراغ های دوربین جاسوسی در اینترنت و پیدا کردن یکی از آن که متناسب با بودجه و نیاز شما باشد، نگاه کنید.

نصب پنهان دوربین مداربسته

دوربین خود را داخل صندوق پستی خود قرار دهید. دوربین خود را در داخل صندوق پستی خود پنهان کنید. سوراخ را از طریق صندوق پستی متر کنید تا دوربین شما بتواند در خارج از صندوق پستی اتفاق بیفتد.

از سیم PVC برای مخفی کردن سیم روی یک دوربین سیمی استفاده کنید. ترک سیگنال های معلق و یا قابل مشاهده که به دوربین شما منتهی می شود، باعث می شود که افراد دیگر به روشنی نشان دهند. اگر شما در مورد استفاده از یک دوربین امنیتی که دارای سیم است برنامه ریزی می کنید، شما نیاز به حفاری چاله ای دارید تا بتوانید لوله پی وی سی را که سیم را در آن قرار می دهد پنهان کند.

نصب پنهان دوربین مداربسته

شما ممکن است نیاز به نصب یک لوله فلزی یا لوله PVC برای پنهان کردن سیم از یک دوربین بلند داشته باشید.

دوربین امنیتی کوچکتر را خریداری کنید. دوربین های بزرگ در دید ساده دشوار خواهد بود. دوربین کوچکتر شما ساده تر خواهد بود که پنهان شود.

نصب پنهان دوربین مداربسته

دوربین امنیتی بی سیم را خریداری کنید. گرفتن یک دوربین بی سیم مانع از نیاز به پنهان کردن سیم هایی که با دوربین سیمی می آیند. دوربین های بی سیم معمولا گران تر هستند، اما پنهان کردن آنها بسیار ساده تر خواهد بود.

مجتمع آموزش برق و الکترونیک فنی سازان ...
ما را در سایت مجتمع آموزش برق و الکترونیک فنی سازان دنبال می کنید

برچسب : پنهان کردن دوربین, پنهان کردن دوربین مداربسته, نصب پنهان دوربین, نویسنده : مژده حسنی fannisazan بازدید : 253 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 14:09